Kupujący auta korzystają z wideo online

Pomimo ogólnego spowolnienia na rynku sprzedaży samochodów w USA,konsumenci coraz częściej przy szukaniu nowego samochodu korzystająz klipów wideo w sieci.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z najnowszego badania Google, przeprowadzonego przez firmęCompete, wynika, że w ciągu ubiegłego roku liczba wyszukiwań nazwmarek samochodów razem z terminem "video" wzrosła aż o 237 procent- informuje serwis ClickZ.

W samym marcu bieżącego roku lider na rynku internetowychwyszukiwarek odnotował 240 tysięcy takich wyszukiwań.

Z badania wynika również, że konsumenci nie kierują się tylko doserwisów internetowych producentów pojazdów. W celu wyszukaniainteresujących ich informacji, 41 procent planujących zakup autakieruje się do serwisu YouTube.

źródło: ClickZ

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu