„Łączy nas Marka Lubelskie” w kampanii produktów lokalnych przygotowanej przez wydawcę „Dziennika Wschodniego” (wideo)

W województwie lubelskim rozpoczęła się kampania „Łączy nas Marka Lubelskie” zachęcająca do kupowania lokalnych produktów. Akcję przygotowała firma Corner Media, wydawca „Dziennika Wschodniego”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Łączy nas Marka Lubelskie” w kampanii produktów lokalnych przygotowanej przez wydawcę „Dziennika Wschodniego” (wideo)

Reklamy w ramach kampanii „Łączy nas Marka Lubelskie” pokazują różnorodne towary i usługi wytwarzane w województwie lubelskim, a także ich producentów i wykonawców. Kampania podkreśla, że produkty i usługi są wysokiej jakości, zachęcając do korzystania z nich.

Akcja jest prowadzona w całym województwie lubelskim. Obejmuje telewizję (TVP Lublin), radio (sześć rozgłośni regionalnych), prasę (lokalne dzienniki i tygodniki), internet (milion odsłon reklam w lokalnych serwisach informacyjnych), outdoor (100 billboardów) oraz materiały BTL (500 tys. ulotek w skrzynkach pocztowych i galeriach handlowych, foldery informacyjne).

- Chcemy jeszcze bardziej uświadamiać i zachęcać do kupowania produktów wytwarzanych w naszym regionie. Mieszka nas tu ponad dwa miliony. Jeśli będziemy kupować nasze produkty, będziemy przyczyniać się do tworzenia nowych miejsc pracy - opisuje Krzysztof Grabczuk, wicemarszałek województwa lubelskiego. - Kampanię kierujemy nie do przedsiębiorstw, ani inwestorów zagranicznych, tylko do mieszkańców. Jeśli nie wzbudzimy w sobie patriotyzmu zakupowego, to ciężko będzie nam promować nasz potencjał poza granicami regionu - dodaje Dariusz Donica, dyrektor departamentu promocji i turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego.

Budżet akcji - 544 tys. zł - pochodzi z Programu Regionalnego Województwa Lubelskiego.

 

Kreację kampanii przygotowała firma Corner Media (wydawca „Dziennika Wschodniego”), która w konsorcjum ze spółką Modart Marcin Komadowski wygrała przetarg na obsługę programu „Marka Lubelskie”. Spot wyreżyserowała Dorota Awiorko-Klimek, szefowa działu foto „Dziennika Wschodniego”, a materiały graficzne przygotował Tomasz Piekut-Jóźwicki, szef działu DTP gazety.

- W przyszłości chcemy brać udział w podobnych projektach. Jest to element naszej nowej strategii. Chcę wykorzystać doświadczenie, wysokie umiejętności i pomysłowość mojego zespołu. Oczywiście jest to dla nas także nowe źródło przychodów - tłumaczy Krzysztof Wiejak, prezes Corner Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"