'Łączy nas piękno' w kampanii Perfecta (wideo)

Pod hasłem "Łączy nas piękno" rozpoczyna się kampania reklamowakremów Perfecta. Akcja obejmuje telewizję, prasę i punktysprzedaży.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa Perfecty pokazujespotkanie matki i córki, które obdarowują się wzajemnie kremami tejmarki. Akcja pod hasłem "Łączy nas piękno" promujekremy Perfecta Regeneracja 60+ oraz Perfecta Odmładzanie 40+,podkreślając również ciepły i rodzinny charakter brandu. Przekazjest skierowany do kobiet powyżej 40. roku życia.

Akcja jest prowadzona w telewizji (spoty w TVP1, TVP2, TVN,Polsacie, TV4, TVN7, TVP Info i stacjach z pakietu TVN Mix;billboardy sponsorskie przy serialu "Dom nad rozlewiskiem" iprogramie "Taniec z gwiazdami"), prasie (czasopisma poradnikowe dlakobiet, m.in. Olivia, Dobre Rady i Poradnik Domowy) oraz punktachsprzedaży (materiały POS, standy, kostki, wobblery, hangery, ulotkiinformacyjne i testery). Kreację kampanii przygotowała we własnymzakresie firma Dax Cosmetics, natomiast zakupemmediów zajął się dom mediowy MindShare.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+