"Laur Klienta" to zakrojony na ogólnopolską skalę program konsumencki. Godło programu przyznawane jest na podstawie ogólnopolskiego głosowania konsumentów, którzy wskazują najlepsze wg nich produkty na rynku. Ich opinia świadczy o jakości produktów i preferencjach zakupowych.
W tym roku sondażem objęto 1000 osób w każdej kategorii, a plebiscyt przeprowadzony został drogą telefoniczną, bezpośrednią na stronie internetowej plebiscytu oraz na portalach branżowych, serwisach tematycznych AGORA oraz Dziennika Gazeta Prawna, a także portalach informacyjno – społecznościowych należących do Mediów Regioponalnych. O kolejności miejsc w każdej kategorii zdecydowała liczba głosów oddana na poszczególne produkty znajdujące się na liście poddanej głosowaniu.
Ubezpieczenia komunikacyjne Warty po raz kolejny osiągnęły najlepsze wyniki w plebiscycie. Tym samym Warcie przyznano najwyższe wyróżnienie programu Laur Klienta - Top Marka 2013. Na uzyskanie tego tytułu szansę mają wyłącznie te produkty, które od lat uzyskują najwyższe wyniki w plebiscycie i posiadają niezmiennie mocną pozycję w branży.












