Świat piłkarskich transferów przeniesiony do reklamy Leroy Merlin „Dołącz do najlepszego zespołu”

Ruszyła kampania wizerunkowa Leroy Merlin „Dołącz do najlepszego zespołu", która zachęca potencjalnych kandydatów do aplikowania do pracy w firmie. Klip, bazujący na analogiach ze sportem, jak również całą kampanię, przygotował dział korporacyjny Leroy Merlin we współpracy z HRK.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Świat piłkarskich transferów przeniesiony do reklamy Leroy Merlin „Dołącz do najlepszego zespołu”

Wizerunkowy spot oparto na motywach sportowych. Reklama przedstawia zainscenizowaną konferencję prasową, na której występuje trener reprezentacji piłki nożnej. Dziennikarze pytają o nowe powołania do kadry. Selekcjoner opowiada o nowym zawodniku w drużynie, którym okazuje się pracownik Leroy Merlin.

"Okienko transferowe wciąż jest otwarte" dodaje bohater, odwołując się do slangu sportowego, w którym to "okienko" oznacza możliwość dołączenia nowych zawodników do drużyn.

- Najważniejszą wartością i wyróżnikiem naszej firmy jest wyjątkowa kultura organizacyjna, a co za tym idzie - świetna atmosfera w pracy. Wszyscy – bez względu na wiek i stanowisko – zwracamy się do siebie po imieniu i zawsze możemy liczyć na wsparcie kolegów. Postanowiliśmy tę zespołowość pokazać w nowej kampanii - wyjaśnia Magdalena Rusiecka, dyrektor HR Leroy Merlin Polska.

Kolejnym elementem kampanii są filmy z udziałem pracowników centrali i sklepów Leroy Merlin. Zostaną wykorzystane w mediach społecznościowych oraz na stronie firmy w zakładce "kariera". Uzupełnienie działań stanowić będzie spot radiowy.

Akcja została opracowana przez zespół komunikacji korporacyjnej Leroy Merlin przy współpracy z firmą HRK. Za zakup mediów odpowiada Codemedia, spot wyprodukowała Truskavka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa