Kampania jest utrzymana w konwencji obowiązującej w reklamach Leroy Merlin od wielu lat - osoby remontujące dom i prowadzące prace w ogrodzie są przedstawiane jako bohaterowie domu. W nowych reklamach pokazywane są wiosenne prace ogrodowe.
Akcja promuje katalog Leroy Merlin „Ogród 2020”, podkreśla, że jest on dostępny nie tylko w wersji papierowej w sklepach tej sieci, lecz także w serwisie Katalog.leroymerlin.pl.

W reklamach występuje Maja Popielarska, prowadząca programy o ogrodzie w HGTV (w wiosennej ramówce jest cykl „Nowa Maja w ogrodzie”).
Popielarska w kampanii Leory Merlin pierwszy raz pojawiła się dwa lata temu.

W połowie ub.r. w kampanii Leroy Merlin wystąpiła inna prowadząca program Grupy TVN Discovery - Anna Starmach promowała „kuchnię zaprojektowaną ze smakiem”. Natomiast pod koniec ub.r. firma reklamowała ofertę promocyjną „Świąteczne Miasteczko”.

Działania reklamujące Leroy Merlin obejmują m.in. telewizję oraz internet.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.










