Levi's złapany w sieci

Levi's: Anti-Form w sieci

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Już od początku września na stronie marki Levi's® http://www.eu.levi.com/ rozpoczęłą się jesienna internetowa kampania promująca dżinsy 501®Anti-Form.

Świat 501®Anti-Form zaprezentowany został po raz pierwszy zeszłej wiosny. Fani 501® mogli zapoznać się z nim poprzez różne gry i dodatki, a także stworzyć własne wiadomości używając aplikacji Levi's®VMX. W nowej odsłonie sekcja poświęcona dżinsom 501®Anti-Form zostanie lekko odświeżona. Wprowadzone nowe aplikacje pozwolą na lepszą interakcje z marką oraz pomiędzy samymi użytkownikami.

Zmodyfikowana została m.in. znana wszystkim aplikacja - Levi's® Video Mixer (VMX) dostępna na stronie http://www.eu.levi.com/ od wiosny 2004 roku. To innowacyjne narzędzie tworzenia wiadomości video wzbogacono obecnie jeszcze obszerniejszym słownikiem (1000 słów) oraz dodatkowymi filmikami (ponad 4000 video-clipów). Ponadto w nowej aplikacji dostępny będzie też tryb konwersacji, który pozwala na wymianę zdań pomiędzy bohaterami reklam.

Kolejna zupełnie nowa aplikacja - Levi's® Mobile Audio Mixer (MAX) z pewnością zainteresuje użytkowników telefonów komórkowych. Zgromadzone tu ścieżki dźwiękowe i zestawy dźwięków pozwolą fanom "komórek" stworzyć melodie oraz sygnały do własnego aparatu. Levi's® Mobile Audio Mixer dostępny będzie na stronie http://www.eu.levi.com/ od połowy września. Późną jesienią natomiast Levi's® zachęcać będzie do zabawy dźwiękami w gronie przyjaciół.

Nowe oblicze strony internetowej http://www.eu.levi.com/ w sekcji 501® dopasowane zostało do wizerunku oryginalnych dżinsów, jakie promuje. Sam produkt, w kilku wykończeniach, można będzie obejrzeć w umieszczonych tu filmach reklamowych, filmach ukazujących kulisy produkcji spotów reklamowych oraz grach przekazujących ideę świata dżinsów Levi's®Anti-Form.

 "Wkroczyliśmy w nową fazę naszej strategii komunikacji cyfrowej koncentrując się na rodzajach zawartości aplikacji i dodatków. Wykorzystując stronę podnosimy wartości marki i budujemy bliższe relacje z naszymi odbiorcami, w sposób jaki tylko cyfrowe media potrafią" - mówi Helen Venge, Digital Marketing Manager firmy Levi's® na Europę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"