Lewis Hamilton reklamuje Reebok ZigTech

Rozpoczęła się kampania reklamowa butów Reebok ZigTech z udziałem Lewisa Hamiltona. Akcję przygotowały firmy Carat, Hypermedia i ARBOvision Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Lewis Hamilton reklamuje Reebok ZigTech

Kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na polski rynek butów Reebok ZigTech podkreśla, że zmniejszają one obciążenie kluczowych mięśni nóg w trakcie biegu nawet do 20 proc. Twarzą akcji pod hasłem „Napój energetyczny dla Twoich stóp” jest mistrz Formuły 1 Lewis Hamilton. Hamilton od dłuższego czasu jest twarzą reklamową Reeboka – ostatnio brał udział w kampanii wizerunkowej tej marki (więcej na ten temat).

Działania reklamowe Reebok ZigTech od początku sierpnia są prowadzone na outdoorze (siatki wielkoformatowe w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Zielonej Górze), a we wrześniu obejmą telewizję (3-tygodniowa kampania w kanałach Polsatu, TVN i Discovery), internet (największe portale) oraz prasę (magazyny branżowe, współpraca z „Men’s Heath”). Kreacja kampanii została przygotowana centralnie, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiadają Carat i Hypermedia, a działania PR i ePR koordynuje ARBOvision Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"