LG G2 i LG Swift L9 w świątecznej kampanii Play (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa Play prezentująca smartofny LG. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, Banana Split i Mediacom Warszawa.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

W spocie reklamującym smartfony LG G2 i LG Swift L9 w Play, Mikołaje szykują się do świąt, tłumnie odwiedzając salon tej sieci, żeby kupić te modele. Reklamy podkreślają, że są one dostępne od złotówki.

Od połowy listopada Play w stylistyce bożonarodzeniowej reklamuje „najlepsze biznesowe smartfony” w ofercie dla firm (przeczytaj więcej i zobacz spot).

Nowa kampania startuje 2 grudnia i obejmie telewizję, radio, internet oraz reklamy BTL. Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom Warszawa, a spot telewizyjny wyprodukowała firma Banana Split.

grafika

 

jj
Autor artykułu:
jj
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech