LG onLife - tydzień tylko na Facebooku (making of)

Jak zrealizowano i zakończono akcję LG onLife? Zapraszamy do obejrzenia materiałów making of.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii LG onLife firma LG Polska na tydzień zamknęła 20-letniego Patryka w kubiku w centrum Warszawy (więcej). Chłopak mógł kontaktować się z innymi tylko na Facebooku, z którego mógł korzystać za pomocą telefonu LG Swift (GT540). W ten sposób przekazywał też wszystkim obserwującym jego profil w tym serwisie wskazówki, jak odnaleźć kod, którym można otworzyć kubik. Poniżej materiał wideo z przebiegu i zakończenia akcji.

Celem kampanii LG onLife – prowadzonej od 9 do 16 lipca – była niestandardowa promocja telefonu LG Swift. Akcję firma LG Polska realizowała we współpracy z agencją Grayling.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące