"W porównaniu z sierpniem, w którym OFE pozyskały 58 tys. osób,wynik akwizycji był sporo gorszy. Należy jednak pamiętać, że wminionym miesiącu gros uczestników trafiło do OFE w wynikulosowania i gdyby z danych sierpniowych tę grupę wyłączyć,okazałoby się, że wrzesień pod względem liczy pozyskanych osób byłmiesiącem nieco lepszym" - czytamy w raporcie.
Pierwsze miejsce pod względem dynamiki przyrostu nowychuczestników, we wrześniu należało do Allianz Polska OFE (+1,0%),który znacząco odstawał in plus od całego rynku. Drugie miejsce wtej kategorii, z dynamiką na poziomie 0,7% należy do funduszu WartaOFE. Na trzecim miejscu zaś pod względem skuteczności akwizycji(+0,4%)znalazł się Nordea OFE. Jedynie te trzy fundusze odnotowaływe wrześniu zauważalnie wyższy niż cały rynek procentowy przyrostliczby klientów.

Na drugim biegunie zestawienia, zarówno pod względem dynamiki,jak i liczby pozyskanych klientów znalazły się Bankowy OFE, AIGOFE, OFE Pocztylion oraz OFE Polsat, które odnotowały zerową wujęciu procentowym zmianę liczby członków.











