UEFA poinformowała o zawarciu pięcioletniej umowy z Lidlem, jednym z największych detalistów spożywczych w Europie. Partnerstwo dotyczy piłki nożnej kobiet i potrwa do 2030 r. Porozumienie rozwija współpracę, która zyskała na znaczeniu przy UEFA Women’s EURO 2025.
W ramach kontraktu Lidl pozostanie oficjalnym partnerem kobiecego Euro 2029 oraz eliminacji do niego. Firma obejmie też sponsoring edycji 2025, 2027 i 2029 Ligi Narodów.
UEFA podkreśla, że projekt stawia na zdrowy styl życia, działania lokalne i wsparcie młodzieży poprzez futbol. Partner ma pomóc w tworzeniu ulepszonych doświadczeń kibiców i dalszym budowaniu popularności futbolu kobiet.

Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA, stwierdził: "Jesteśmy zadowoleni, że możemy rozwijać udane partnerstwo z Lidlem — marką, która podziela wartości UEFA i długoterminową wizję piłki nożnej kobiet. W ciągu najbliższych pięciu lat będziemy współpracować, by wykorzystać siłę tej dyscypliny do inspirowania społeczności, promowania zdrowego stylu życia i oferowania lepszych doświadczeń kibiców".
Wróci Lidl Kids Team
— Przedłużenie tej współpracy potwierdza nasze przekonanie, że piłka nożna kobiet zasługuje na równie silne wsparcie jak męska. Od rekordowej frekwencji na UEFA Women’s EURO 2025 w Szwajcarii po inspiracje w naszym Lidl Youth Camp, widzimy, jak sport zmienia życie. Patrząc na 2029 r., cieszymy się, że rozszerzamy zaangażowanie i wprowadzamy doświadczenie Lidl Kids Team do piłki kobiet, tworząc niezapomniane chwile, gdy marzenia stają się rzeczywistością na największej scenie — dodał Jens Thiemer, chief customer officer Lidl International.

Ważnym elementem współpracy będzie powrót programu Lidl Kids Team podczas Euro 2029. Dzieci z różnych krajów wejdą na murawę z piłkarkami, co ma inspirować młodych kibiców i przyszłe zawodniczki. Program ma charakter europejski i wspiera włączanie najmłodszych do sportu.











