„Spróbuj, bo lepsze” - Lidl reklamuje pieczywo Bio (wideo)

Sieć sklepów Lidl Polska rozpoczęła kampanię reklamującą pieczywo marki własnej Bio. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe GPD Agency i dom mediowy Havas Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Spróbuj, bo lepsze” - Lidl reklamuje pieczywo Bio (wideo)

Spot z kampanii pokazuje proces produkcji pieczywa Bio od uprawy zboża. Kampania podkreśla, że jest ono wytwarzane ze zboża z uprawy, w których nie stosuje się pestycydów ani GMO oraz, a pieczone w certyfikowanych piekarniach bez użycia spulchniaczy, barwników, emulgatorów i polepszaczy smaku.

Podsumowuje to slogan „Bio. Spróbuj, bo lepsze”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lidl-podroze-koniec-dlaczego-przyczyny-rezygnacji,7170790765869185a ##

 

Działania reklamowe Lidl Polska są realizowane m.in. w telewizji, interneci, radiu i samych sklepach tej sieci.

Za kreację reklam firmy odpowiada agencja GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Havas Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów