Spot z kampanii pokazuje proces produkcji pieczywa Bio od uprawy zboża. Kampania podkreśla, że jest ono wytwarzane ze zboża z uprawy, w których nie stosuje się pestycydów ani GMO oraz, a pieczone w certyfikowanych piekarniach bez użycia spulchniaczy, barwników, emulgatorów i polepszaczy smaku.
Podsumowuje to slogan „Bio. Spróbuj, bo lepsze”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lidl-podroze-koniec-dlaczego-przyczyny-rezygnacji,7170790765869185a ##
Poprzednia duża kampania Lidla była realizowana w okresie przed Bożym Narodzeniem pod hasłem „Podaruj bliskim prawdziwe święta”.

Działania reklamowe Lidl Polska są realizowane m.in. w telewizji, interneci, radiu i samych sklepach tej sieci.
Za kreację reklam firmy odpowiada agencja GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Havas Media.
Lidl Polska jest jednym z największych marketerów. W pierwszych trzech kwartałach ub.r. cennikowe wydatki reklamowe firmy w mediach pozainterenetowych wyniosły 629,9 mln zł, 15 proc. więcej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media).











