Linie lotnicze z Japonii promują się spotem wyprodukowanym przez Papaya Films

Studio Papaya Films wyprodukowało kampanię reklamową dla japońskich linii lotniczych ANA.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Na potrzeby zdjęć do spotu "Japan Elevated" na planie odtworzono wygląd samolotu Dreamliner w naturalnych rozmiarach oraz ekran z basenem do refleksów, mierzący 225 metry kwadratowe. Zdjęcia kręcono przez trzy dni.

Etiuda przedstawia historię nastolatki, która trafia na do nieba. Okazuje się ono krainą, gdzie spotyka niezwykłych ludzi.

Spor emitowany jest w telewizji w USA oraz w internecie. Grupą docelową są millenialsi.

Za kreację i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja VMLY&R New York. Spot wyreżyserowała Philippa Price. Film skierowany jest głównie do amerykańskich milenialsów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"