Link do Dialogu wypromuje portal ModnaUlica.pl

Agencja Link do Dialogu rozpoczęła współpracę z portalem modowym ModnaUlica.pl.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach umowy agencja zajmie się realizacją oraz komunikacją kampanii społeczno-edukacyjnej organizowanej przez serwis - „Bądź oryginalna! Nie kupuj podróbek”.

Do obowiązków agencji należą m.in. pełen zakres media relations, a także prowadzenie relacji z partnerami i ambasadorami akcji, social media i komunikacja w Internecie oraz działania specjalne, w tym eventowe i konkursowe. 

Strony nie ujawniają szczegółów umowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"