LinkedIn na minusie w III kw. W górę przychód, 400 mln członków

Portal społecznościowy LinkedIn zakończył III kwartał bieżącego roku ze stratą. Wyraźnie wzrósł za to jego przychód, a liczba zarejestrowanych użytkowników już przekroczyła próg 400 milionów.

km
km
Udostępnij artykuł:
LinkedIn na minusie w III kw. W górę przychód, 400 mln członków
fot. Shutterstock.com

LinkedIn zanotował w III kwartale 2015 roku 40 milionów dolarów straty, w porównaniu do 4,2 miliona dolarów straty rok wcześniej.

Za to przychód portalu zwiększył się w tym samym czasie o 37 proc., z 568,3 miliona dolarów do 779,6 miliona dolarów.

grafika

Na koniec III kwartału LinkedIn miał 396 milionów zarejestrowanych użytkowników - o 20 proc. więcej niż rok wcześniej (332 mln). Jednocześnie portal pochwalił się, że ostatnio ich liczba już przekroczyła próg 400 milionów.

Opierając się na własnych statystykach serwis podał także, że miesięczna liczba unikalnych użytkowników odwiedzających jego strony zwiększyła się rok do roku o 11 proc., z 90 milionów do 100 milionów (55 proc. - użytkownicy urządzeń mobilnych), a liczba odsłon stron - o 33 proc., z 28 miliardów do 38 miliardów.

grafika

LinkedIn prognozuje, że w obecnym kwartale jego przychód wyniesie od 845 milionów dolarów do 850 milionów dolarów, a w całym 2015 roku - ok. 2,98 miliarda dolarów.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

FilmBox+ w ofercie dużego operatora