Stories w LinkedIn działa na podobnej zasadzie jak w innych portalach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy Twitter. Użytkownicy mogą tutaj publikować zdjęcia i krótkie filmiki, które znikają po 24 godzinach.
Teraz LinkedIn wzbogacił swoją sekcję Stories o możliwość dodawania linków internetowych. W tym celu należy dodać opcję "Zobacz więcej", która przekieruje odbiorcę - po przesunięciu palcem w górę - do wskazanej witryny.
Przed udostępnieniem linku w Stories będzie można jeszcze podglądnąć co zobaczą odbiorcy po skorzystaniu z funkcji swipe-up i ewentualnie zmodyfikować adres URL.

Możliwość dodawania linków w LinkedIn Stories jest obecnie dostępna tylko dla stron w portalu oraz użytkowników mających co najmniej 5 tys. kontaktów lub obserwujących i ustawioną podstawową akcję w swoim profilu na "obserwuj", a nie "nawiąż kontakt".
LinkedIn jest obecny w internecie od 2003 r. To serwis przeznaczony głównie do kontaktów o charakterze zawodowym i biznesowym, w 2016 r. został przejęty przez Microsoft za kwotę ponad 26 mld dol. Według ostatnich danych z LinkedIn korzysta globalnie z górą 700 mln użytkowników.











