LinkedIn wspiera swoją społeczność w "nowej normalności" kampanią "Working It Out, Together”

Serwis społecznościowy dla profesjonalistów LinkedIn ruszył w Wielkiej Brytanii z kampanią pod hasłem „Working It Out, Together”. Akcja ma wesprzeć tysiące użytkowników, którzy muszą odnaleźć się w rzeczywistości po lockdownie i pierwszych miesiącach koronawirusa.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Koronawirus wywrócił do góry nogami życie zawodowe i prywatne milionów ludzi na całym świecie. Setki tysięcy pracowników biurowych musiało niemal z dnia na dzień przestawić się na pracę w trybie zdalnym, niestety wiele w czasie lockdownu straciło zatrudnienie.

Życie w dobie koronawirusa w kampanii LinkedIn

Jak pokazują dane LinkedIna, na całym świecie serwis zanotował wzrost udostępniania treści o 50 proc. (w porównaniu z 2019r.), a zainteresowanie transmisjami na żywo wzrosło o 89 proc. (od marca do czerwca 2020 roku).

Obserwacja, jak ludzie łączą się i wspierają w sieci w tym trudnym okresie, stała się dla serwisu LinkedIn inspiracją do kampanii „Working It Out, Together”. W przygotowanym na potrzeby akcji filmie pokazano trzy typowe historie ludzi z czasów pierwszych pandemicznych miesięcy. Pierwsza osoba uczestniczy w rekrutacji online, inna zaczyna nową pracę zdanie, a kolejna ma ważne spotkanie biznesowe w domowym zaciszu, także online. Narratorką jest Susan Wokomy, brytyjska aktorka i pisarka.

Reżyserem 60-sekundowego spotu jest laureat BAFTA, Michael J. Ferns.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia