Lion z nową kampanią "Zrób to z pazurem"

Ruszyła ogólnopolska kampania batonów Lion "Zrób to z pazurem", łącząca influencerów, wideo marketing i miejską grę terenową. Kluczowym elementem aktywującym jest gra miejska "Lion Hunt".

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Lion z nową kampanią "Zrób to z pazurem"
Kampania Lion

Część digital obejmuje m.in. konkurs w social media "Wyzwanie z pazurem od LION", spoty wideo emitowane na platformach: Facebook, Instagram, TikTok oraz YouTube oraz aktywację w przestrzeni miejskiej. Działania zostały wzmocnione współpracą z popularnymi influencerami - Marysia Jeleniewska i reZigiusz.

Lion z kampanią dla młodych

Kampania wykracza poza ekrany smartfonów, angażując mieszkańców stolicy. W ramach działań OOH, kilkadziesiąt paczkomatów InPost na terenie Warszawy zostało oklejonych w charakterystyczne barwy marki Lion.

Kluczowym elementem aktywującym jest gra miejska "Lion Hunt", która wystartowała 8 października i potrwa do 15 października. Uczestnicy, korzystając z mapy, mają za zadanie zlokalizować paczkomat z wizerunkiem marki LION, zrobić mu zdjęcie i opublikować je na swoich Instastories z oznaczeniem profilu @lion_polska. Organizator nagrodzi pierwszych 300 uczestników.

Kampania Zrób to z pazurem to nasz pomysł na nowoczesny marketing, który łączy media społecznościowe z pozytywnymi doświadczeniami w realnym świecie. Chcemy zachęcić młodych odbiorców do wyrażania siebie. Aktywacje LION, które przygotowaliśmy w ramach kampanii, to doskonała okazja dla uczestników, aby w kreatywny sposób przedstawić swoje postrzeganie danego tematu

mówi Karolina Trojak, brand manager Lion & seasonals, Nestlé Polska

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Inwestor "Rzeczpospolitej" ukarany przez nadzór giełdy. Grzywny także dla Hajdarowiczów

Inwestor "Rzeczpospolitej" ukarany przez nadzór giełdy. Grzywny także dla Hajdarowiczów

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO