Część digital obejmuje m.in. konkurs w social media "Wyzwanie z pazurem od LION", spoty wideo emitowane na platformach: Facebook, Instagram, TikTok oraz YouTube oraz aktywację w przestrzeni miejskiej. Działania zostały wzmocnione współpracą z popularnymi influencerami - Marysia Jeleniewska i reZigiusz.
Lion z kampanią dla młodych
Kampania wykracza poza ekrany smartfonów, angażując mieszkańców stolicy. W ramach działań OOH, kilkadziesiąt paczkomatów InPost na terenie Warszawy zostało oklejonych w charakterystyczne barwy marki Lion.
Kluczowym elementem aktywującym jest gra miejska "Lion Hunt", która wystartowała 8 października i potrwa do 15 października. Uczestnicy, korzystając z mapy, mają za zadanie zlokalizować paczkomat z wizerunkiem marki LION, zrobić mu zdjęcie i opublikować je na swoich Instastories z oznaczeniem profilu @lion_polska. Organizator nagrodzi pierwszych 300 uczestników.

Kampania Zrób to z pazurem to nasz pomysł na nowoczesny marketing, który łączy media społecznościowe z pozytywnymi doświadczeniami w realnym świecie. Chcemy zachęcić młodych odbiorców do wyrażania siebie. Aktywacje LION, które przygotowaliśmy w ramach kampanii, to doskonała okazja dla uczestników, aby w kreatywny sposób przedstawić swoje postrzeganie danego tematu











