Logo i Forbes liderami, ostro w dół CKM

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes lideremwśród miesięczników biznesowych a Logo lifestylowych.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) miał w maju 2008 sprzedażogółem na poziomie 92 452 egz. (64 008 egz. w analogicznym okresie2007 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedażymiesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się 'CKM' (Marquard Media Polska) - 74958 egz. (spadek o 21 proc.) a na trzecim uplasował "Men's HealthPolska" (Motor Presse Polska) - 65 114 egz. (rok wcześniej 67 585egz.).

W maju 2008 - w segmencie miesięczników biznesowych - największąsprzedaż ogółem miał 'Forbes' (Axel Springer Polska) - na poziomie39 676 egz. (w analogicznym okresie 2007 roku - 36 985 egz.). Nadrugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" (Manager Media) - zesprzedażą 29 668 egz. (rok wcześniej 28 546 egz.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów