Lokalna telewizja zyskuje w sieci

Amerykańscy telewidzowie są bardziej zaangażowani w lokalneinformacje w porównaniu z innymi medialnymi platformami, ainternetowe serwisy lokalnych stacji są dla nich częstym źródłemnewsów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Dla 55 procent respondentów uczestniczących w badaniu firmyHearst-Argyle, lokalna telewizja jest najważniejszym źródłeminformacji - informuje serwis MediaPost Publications. Na drugimmiejscu znalazł się tutaj internet (26 procent).

Z kolei internetowe serwisy lokalnych stacji telewizyjnych są powyszukiwarkach najczęściej wykorzystywanymi źródłami w poszukiwaniunajnowszych newsów i informacji pogodowych.

Gorzej wygląda sytuacja lokalnej telewizji na rynku reklamy. Z8,5 miliarda dolarów przeznaczonych w ubiegłym roku na lokalnąreklamę w sieci, zaledwie 9,3 procenta było przeznaczonych nainternetowe witryny lokalnych stacji. Największy udział - 33,4procenta - miały tutaj serwisy lokalnych gazet.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii