Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia nadawanego w Polsacie nowego reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”, w okresie od 30 sierpnia do 17 września 2021 roku, wyniosła 600 tys. osób. Przełożyło się to na 6,52 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,93 proc. w grupie 16-59. Program emitowany jest sześć razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku oraz w niedziele po godz. 22.00.
Najwyższą widownię dotychczas zgromadził odcinek show z 30 sierpnia, który śledziło 821 tys. osób.

W porównaniu do nadawanej w analogicznym okresie drugiej odsłony widownia widowiska wzrosła o 9 tys. osób, program zanotował również wzrost rynkowych udziałów. „Love Island. Wyspa miłości” w okresie od 31 sierpnia do 18 września 2020 roku śledziło 591 tys. osób. Przełożyło się to na 6,30 proc. udziału w 4+, 9,50 proc. w 16-49 oraz 7,68 proc. w grupie 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-ninja-warrior-polska-czwarty-sezon-uczestnicy,7170119490943105a ##
Polsat w czasie emisji reality-show zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVP1, której udział w tym paśmie wynosi 9,25 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVN (7,13 proc.), a czwarte - TVP2 (4,40 proc.).
W grupie 16-49 Polsat jest liderem rynku. Z kolei w grupie 16-59 stacja zajmuje miejsce trzecie.

Uczestnikami projektu są single i singielki w wieku od około 18 do 35 lat, którzy w programie chcą znaleźć miłość lub przeżyć przygodę.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-taniec-z-gwiazdami-polsat-poniedzialek-kto-odpadal,7170120484620417a ##

Polską odsłonę prowadzi modelka i prezenterka telewizyjna Karolina Gilon. Zdjęcia do „Love Island. Wyspa miłości 4” realizowane są w willi położonej w Hiszpanii.











