PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Grupa LPP miała 206,1 mln zł w II kw. wobec 173,3 mln zł rok wcześniej. Nakłady inwestycyjne wzrosną do 590 mln zł
„Ciuchy mówią wszystko!” w reklamach jesienno-zimowej kolekcji House (wideo)
„Ciuchy mówią wszystko!” w reklamach jesienno-zimowej kolekcji House (wideo)
LPP zbuduje dla Reserved centrum dystrybucyjne w Brześciu Kujawskim. Zainwestuje 400 mln zł
LPP przedstawia nową strategię. Nowe salony, centrum dystrybucyjne i technologie na pierwszym miejscu
Dzięki inteligentnym przymierzalniom i elektronicznym metkom sprzedaż ubrań ma wzrosnąć
LPP z 104,77 mln zł straty netto w I kw. 2018 r.
Cropp nową kampanią chce wyrwać odbiorców z zimowego marazmu
Cropp nową kampanią chce wyrwać odbiorców z zimowego marazmu
Cindy Crawford z aktorem ze „Stranger Things” reklamuje Reserved w stylu lat 80. (wideo)
440 mln zł zysku netto LPP w 2017 roku. Firma chce mieć 720 mln zł z internetu w tym roku
„#pocociteciuchy” w kampanii wiosenno-letniej kolekcji odzieży House (wideo)
„#pocociteciuchy” w kampanii wiosenno-letniej kolekcji odzieży House (wideo)
LPP miało 444 mln zł zysku netto w 2017 r.
Reserved otwiera w Warszawie flagowy salon na wzór londyńskiego
W 2022 r. rynek modowy w Polsce osiągnie wartość ponad 43 mld zł
LPP miało 85,12 mln zł zysku netto w III kw. 2017 r. wobec straty rok temu
LPP wydało ćwierć miliona złotych na wsparcie aktywności sportowych wśród pracowników
LPP wydało ćwierć miliona złotych na wsparcie aktywności sportowych wśród pracowników
LPP zainwestuje w rozwój sieci sklepów 1,5 mld zł. Przeznaczy też znaczne środki na badania oraz rozwój
LPP zapowiada wzrost powierzchni sklepów o 10 proc. w 2018 r. i wejście na dwa nowe rynki
Brygida „Bree” Naumowicz i Julita Formella promują nową kolekcję Mohito
Brygida „Bree” Naumowicz i Julita Formella promują nową kolekcję Mohito
Salon Reserved na Oxford Street w Londynie. "Chcemy być brandem globalnym”
House spotami z przymrużeniem oka promuje młodzieżową kolekcję AW17
House spotami z przymrużeniem oka promuje młodzieżową kolekcję AW17
Londyński sklep Reserved ma zarobić 100 milionów zł w 5. roku funkcjonowania
Kate Moss w czarno-białej sesji w stylu lat 70. promuje Reserved
Kate Moss twarzą marki Reserved. Rusza pierwszy sklep w Londynie
Właściciel marek Reserved, Cropp i Mohito stawia na produkcję w Polsce. „Do końca 2018 roku chcemy podwoić tę liczbę”
Reserved przeprasza za akcję „Polish boy wanted”. Dee Dee znika z reklam
Reserved przeprasza za akcję „Polish boy wanted”. Dee Dee znika z reklam
LPP po krytyce w internecie przeprasza i wycofuje koszulę Reserved kojarzącą się ze strojami hitlerowców
Internauci nabrali się na „Polish boy wanted” i krytykują Reserved. "To udana, angażująca akcja"
Internauci nabrali się na „Polish boy wanted” i krytykują Reserved. "To udana, angażująca akcja"
„Polish boy wanted” to zapowiedź kampanii reklamowej odzieży Reserved (wideo)
„Polish boy wanted” to zapowiedź kampanii reklamowej odzieży Reserved (wideo)
„#Thank you for being you” w kampanii odzieży House (wideo)
„#Thank you for being you” w kampanii odzieży House (wideo)
Daga Ziober promuje wiosenno-letnią kolekcję Mohito
Daga Ziober promuje wiosenno-letnią kolekcję Mohito
LPP rezygnuje z marki odzieży Tallinder, bo jej sprzedaż jest trzykrotnie niższa od założeń
Martyna Foremna po trzech latach pracy odchodzi z LPP
Martyna Foremna po trzech latach pracy odchodzi z LPP