PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
LPP za salon Reserved przy Oxford Street w Londynie zapłaci 675 mln zł przez 25 lat
LPP w kampanii „Reserved 5+” promuje się jako pracodawca dla projektantów i grafików
LPP w kampanii „Reserved 5+” promuje się jako pracodawca dla projektantów i grafików
Islandzkie „On/Off” reklamuje nową kolekcję odzieży House
Zuzanna Bijoch reklamuje nową kolekcję odzieży Mohito
Zuzanna Bijoch reklamuje nową kolekcję odzieży Mohito
GoldenSubmarine przygotuje serwis nowej marki odzieżowej LPP
GoldenSubmarine przygotuje serwis nowej marki odzieżowej LPP
Na niskich stopach procentowych korzysta głównie branża odzieżowa. Zagrożeniem mocny dolar
Na niskich stopach procentowych korzysta głównie branża odzieżowa. Zagrożeniem mocny dolar
Na działalność LPP negatywnie wpływa recesja w Rosji. CCC kontynuuje ekspansję zagraniczną
Na działalność LPP negatywnie wpływa recesja w Rosji. CCC kontynuuje ekspansję zagraniczną
LPP chce zwiększać przychody z zagranicznych rynków. Polskie marki modowe pojawią się w Egipcie, Katarze, Kuwejcie i Arabii Saudyjskiej
LPP chce zwiększać przychody z zagranicznych rynków. Polskie marki modowe pojawią się w Egipcie, Katarze, Kuwejcie i Arabii Saudyjskiej
Palenie w spocie House naruszyło kodeks reklamowy (wideo)
Palenie w spocie House naruszyło kodeks reklamowy (wideo)
LPP zwiększy powierzchnię handlową o jedną piątą i zatrudni kilka tysięcy osób
LPP zwiększy powierzchnię handlową o jedną piątą i zatrudni kilka tysięcy osób
Afrykańska podróż „on/off” w wiosenno-letniej kampanii House (wideo)
Afrykańska podróż „on/off” w wiosenno-letniej kampanii House (wideo)
Michaela Kocianova w wiosenno-letniej kampanii Mohito (wideo)
Spółki odzieżowe mają potencjał do zwyżek kursu. Dobre wyniki finansowe
Spółki odzieżowe mają potencjał do zwyżek kursu. Dobre wyniki finansowe
Brooklyn Beckham będzie reklamował odzież Reserved
Brooklyn Beckham będzie reklamował odzież Reserved
Protesty i poparcie dla House za koszulkę z „F*ck your xmas”
Protesty i poparcie dla House za koszulkę z „F*ck your xmas”
W 2015 roku spółki handlowe mogą liczyć na niewielką poprawę wyników
W 2015 roku spółki handlowe mogą liczyć na niewielką poprawę wyników