Zuzanna Bijoch reklamuje nową kolekcję odzieży Mohito

Modelka Zuzanna Bijoch została twarzą marki odzieżowej Mohito (należącej do LPP). Kampania promującą najnowszą kolekcję obejmie internet.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Zuzanna Bijoch reklamuje nową kolekcję odzieży Mohito

Zuzanna Bijoch w towarzystwie tajemniczego mężczyzny (wciela się w niego Henning Christiansen) promuje kolekcję Mohito jesień-zima 2015. Zdjęcia do kampanii kręcono w apartamencie w centrum Londynu.

- Nasza kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku - szczególnie do kobiecych lat 60-tych, kolorowych 70-tych oraz ulicznego vibe’u lat 90-tych - opisuje Karolina Sołtan, główna projektantka marki. W zastosowanej palecie kolory jesieni mieszają się z mocnymi nadrukami.

grafika

Dopełnieniem sesji zdjęciowej jest klip, którego oś stanowi pełne napięcia spotkanie dwojga nieznajomych, uchwycone w spowolnionych, sensualnych kadrach. W tle słychać piosenkę „Flowers” (Gross Magic Remix) zespołu Teeth.

grafika

Kampania z udziałem Bijoch będzie realizowana w serwisach internetowych oraz poprzez kanały social media marki Mohito. Emisję klipu zaplanowano na pierwsze dni po zbliżającym się weekendzie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu