Lubella: „Zasmakuj w nagrodach” (wideo)

Pod hasłem „Zasmakuj w nagrodach” rozpoczęła się promocja makaronów Lubella. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez Euro RSCG i ZenithOptimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji „Zasmakuj w nagrodach” należy kupować makarony Lubella Classic lub Pełne Ziarno 5 z promocyjnymi naklejkami i zbierać z nich kody kreskowe. Za przesłanie ich odpowiednich ilości można otrzymać ceramiczne naczynia do zapiekania, porcelanowe miski, słoiki na makaron i książki z przepisami.

 

Promocję wspierają działania reklamowe, w ramach których 15-sekundowy spot jest emitowany w największych kanałach telewizyjnych. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online