Łukasz Dygudaj: z Ringier Axel Springer Polska do Media4Fun

Łukasz Dygudaj objął funkcję project managera w agencji consultingu filmowego Media4Fun. Przeszedł z Grupy Ringier Axel Springer Polska, gdzie pracował 6 lat.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Łukasz Dygudaj: z Ringier Axel Springer Polska do Media4Fun
Łukasz Dygudaj

Łukasz Dygudaj zajmie się w Media4Fun przygotowaniami do startu nowej platformy VoD.

- Powiększamy zespół w związku z platformą VoD, którą Media4Fun przygotowuje z liczącymi się na rynku krajowymi dystrybutorami. Nowa platforma połączy rozrywkę, kulturę i edukację filmową i będzie dostępna dla odbiorcy w dowolnie wybranym czasie i miejscu - komentuje Justyna Troszczyńska CEO Media4Fun.

Od 2014 roku Dygudaj pracował w pionie wideo Grupy Onet, gdzie jako VOD content manager zajmował się współpracą z partnerami i przygotowaniem multimediów. Wcześniej był menadżerem sprzedaży w firmie Takt.

Media4Fun zajmuje się reprezentacją interesów polskich producentów i dystrybutorów oraz współpracą z nadawcami w kraju i za granicą.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji