M&CC dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej

Polska Izba Żywności Ekologicznej (PIZE) powierzyła agencji Marketing & Communications Consultants realizację kampanii "Jemy eko". Współpracę nawiązano w następstwie konkursu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
M&CC dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej

"Jemy eko" to akcja promująca zrównoważoną produkcję, dystrybucję i konsumpcję żywności ekologicznej. Jednym z głównych zadań twórców kampanii jest edukacja konsumentów na temat certyfikacji „zielonym liściem” oraz walorów smakowych i zdrowotnych produktów pochodzących z certyfikowanych upraw i hodowli ekologicznych.

Działania w ramach projektu zaplanowano na kilka miesięcy. Obejmą one przede wszystkim media społecznościowe, współpracę z influencerami, content marketing oraz media relations. Poprowadzi je zespół Sylwii Samborskiej, group account managera.

Kampania finansowana jest przecz członków Polskiej Izby Żywności Ekologicznej oraz ze środków Unii Europejskiej w ramach Schematu II Pomocy Technicznej „Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji