Blogerki sprawdzają dziecięcą dietę w kampanii „1000 pierwszych dni dla zdrowia”

Trzy blogerki - White Plate, Zabiegana Mama i Szczesliva - biorą udział w aktywacji „1000 pierwszych dni dla zdrowia”, w ramach której weryfikują składniki diety swoich dzieci. Akcję wspiera kampania przygotowana przez Walk, Performance Media i Alert Media Communications.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Blogerki sprawdzają dziecięcą dietę w kampanii „1000 pierwszych dni dla zdrowia”

Influencerki z pomocą kalkulatora witaminy D, wapnia i jodu, dostępnego na stronie akcji „1000 pierwszych dni dla zdrowia”, sprawdzą, czy komponowany przez nie jadłospis dostarcza ich dzieciom odpowiednich ilości ważnych składników odżywczych. Wyniki będą przez kilka dni zbierać i publikować na stronie internetowej 1000 Dni.

Akcja kierowana jest do rodziców dzieci, które ukończyły 1. rok życia, ma pokazać różnorodność potrzeb żywieniowych maluchów. Działania promocyjne towarzyszące kampanii prowadzone są w internecie.

Za przygotowanie koncepcji kreatywno-strategicznej kampanii display i jej realizację, a także prowadzenie działań z zakresu influencer marketingu oraz w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) odpowiada Walk. Za zakup mediów odpowiada Performance Media, a za działania PR – Alert Media Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana