2,5 miliarda użytkowników portali społecznościowych na świecie. Liderem Facebook

W 2017 roku z portali społecznościowych korzystało 2,48 miliarda ludzi, czyli co trzeci mieszkaniec naszej planety - wynika z szacunków firmy eMarketer.

km
km
Udostępnij artykuł:
2,5 miliarda użytkowników portali społecznościowych na świecie. Liderem Facebook

Liczba użytkowników społecznościowych portali wzrosła wobec 2016 r. o 8,7 proc., przede wszystkim dzięki rynkom rozwijającym się w regionie Azji i Pacyfiku, Ameryce Łacińskiej oraz na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Blisko 3/4 (74,7 proc.) użytkowników internetu w telefonach komórkowych wykorzystywało swoje urządzenia do korzystania z social media. Co więcej, 82,5 proc. użytkowników portali społecznościowych przynajmniej raz w miesiącu logowało się do nich za pomocą urządzeń mobilnych.

Zdecydowanie najpopularniejszym serwisem społecznościowym na świecie jest Facebook. W zeszłym roku przynajmniej raz w miesiącu korzystało z niego 1,54 miliarda ludzi na świecie, co dało 62,2 proc. udziału w rynku. Dla porównania, Instagram miał 594 miliony użytkowników (24 proc. udz. w ryn.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych