2PR dla koszykarskiej Legii Warszawa, Bartosz Sosnówka rzecznikiem prasowym

Sekcja koszykarska Legii Warszawa nawiązała współpracę z agencją 2PR, która zajmie się obsługą klubu w zakresie public relations. Funkcję jego rzecznika prasowego objął Bartosz Sosnówka, PR Manager w 2PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
2PR dla koszykarskiej Legii Warszawa, Bartosz Sosnówka rzecznikiem prasowym
Bartosz Sosnówka, fot. Sebastian Lutek

2PR zajmie się dla koszykarskiej Legii przygotowaniem i realizacją strategii public relations, m.in. prowadzeniem biura prasowego, budowaniem relacji z kluczowymi dziennikarzami oraz wsparciem strategicznym. Z ramienia agencji funkcję rzecznika prasowego drużyny będzie pełnił Bartosz Sosnówka.

- Nasz klub bardzo dynamicznie się rozwija, a zainteresowanie mediów, kibiców oraz partnerów biznesowych sukcesywnie rośnie. Dlatego właśnie postanowiliśmy zweryfikować nasze dotychczasowe działania komunikacyjne i skupić się na tym, co przed nami - tłumaczy Robert Chabelski, prezes spółki Legia Warszawa Sekcja Koszykówki. - Spójna strategia pozwoli nam mieć większą kontrolę nad przepływem informacji, a osoba rzecznika prasowego usprawni kontakty zawodników, a także przedstawicieli klubu z dziennikarzami - przekonuje.

- Po projektach żeglarskich, golfowych i piłkarskich, jest to dla nas kolejna okazja, aby mocno zaakcentować swoją obecność na rynku PR-u sportowego w Polsce - dodaje Bartosz Sosnówka.

Strony nie ujawniają dalszych szczegółów współpracy, w tym długości okresu, na jaki zawarły umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów