36 odkodowanych kanałów dla abonentów sieci Toya

Operator cyfrowej telewizji Toya postanowił odkodować wszystkie pakiety tematyczne dla swoich abonentów. Tzw. „otwarte okno” obejmuje 36 kanałów.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Przez 10 dni w okresie od 23 grudnia 2016 roku do 2 stycznia 2017 roku odkodowane są wszystkie pakiety tematyczne operatora telewizji cyfrowej. Oznacza to, że większość abonentów będzie mogła obejrzeć dodatkowo 36 kanałów (ze względów technicznych nie wszystkie kanały dostępne będą dla klientów niższych pakietów bazowych).

Dostęp do poszczególnych pakietów tematycznych:Republika i Cinemax - Naziemny+, Oszczędny, Wygodny i Bogaty;Koneser i Sport - Oszczędny, Wygodny i Bogaty;Sport Plus, Filmbox, Nocny oraz Pociecha - Wygodny i Bogaty.

Wszystkie kanały są jednak odkodowane dla całej grupy abonentów cyfrowych, korzystających z platformy Toya Go, na komputerze i urządzeniach mobilnych.

Dodatkowo, jak co roku, za pomocą aplikacji Karaoke Toya udostępnia 16 najbardziej popularnych kolęd. Są one dostępne na odbiornikach 3G oraz także w aplikacji Toya Go.

Toya świadczy usługi dla 170 tys. abonentów oraz dostarcza sygnał telewizji cyfrowej do 100 tys. gniazd sieci partnerskich.

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu