4,4 mln widzów nowego sezonu „Na dobre i na złe”. TVP2 miażdży konkurencję

Serial „Na dobre i na złe” w jesiennym sezonie ogląda średnio 4,39 mln osób. Produkcja daje Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
4,4 mln widzów nowego sezonu „Na dobre i na złe”. TVP2 miażdży konkurencję
„Na dobre i na złe”, fot TVP

Najnowszy sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 20.45, począwszy od 31 sierpnia br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków wyniosła 4,39 mln osób, co przełożyło się na 28,86 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 22,65 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek pokazany 7 września br. Zgromadził on przed telewizorami 4,61 mln oglądających.

Oglądalność trzech topowych odcinków „Na dobre i na złe”

Dwójka w paśmie nadawania swojego serialowego hitu jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym paśmie zajmuje TVP1, która, emitując wtedy film fabularny, pierwszy odcinek „Hit Hit Hurra!” oraz mecz Ligi Mistrzów Legia Warszawa - Borussia Dortmund, osiąga 12,28 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (film fabularne oraz „Top Chef. Gwiazdy od kuchni”; 6,93 proc.), a czwarty - TVN (końcówka „Na Wspólnej”, „Dom Marzeń” i „Singielka”; 6,21 proc.).Taka sama kolejność stacji jest wśród widzów w grupie komercyjnej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rosnie-ogladalnosc-barw-szczescia-tvp2-liderem-rynku ##

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem