40 proc. użytkowników smartfonów przerzuciłoby się na iPhone'a

40 procent użytkowników BlackBerry i innych smartfonów twierdzi, żeprzy zakupie nowego tego typu urządzenia zdecydowałoby się naiPhone'a firmy Apple.

km
km
Udostępnij artykuł:

Dla porównania, tylko 14 procent użytkowników smartfonów niebędących BlackBerry, wybrałoby urządzenieprodukowane przez kanadyjską firmę Research In Motion (RIM) -wynika z badania przeprowadzonego przez firmę CrowdScience.

Pokazało ono także wielką lojalność jaką marka smartfona firmyApple cieszy się wśród swoich użytkowników. Aż 97 procent z nichpoleciłoby iPhone'a komuś innemu, a 82 procent ponowniezdecydowałaby się na jego zakup.

Z badania wynika również, że 71 procent ogółu posiadaczysmartfonów korzysta ze swoich aparatów zarówno z przyczynbiznesowych jak i osobistych. Jedynie 3 procent robi to tylko zpowodów biznesowych.

Z kolei najpopularniejszymi funkcjami smartfonów okazały sięsurfowanie po internecie, robienie zdjęć, korzystanie z pocztye-mail, słuchanie muzyki, WiFi oraz GPS.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day