6,35 mln widzów odcinka „M jak miłość”, w którym umarł Lucjan Mostowiak

We wtorek, 14 listopada TVP2 wyemitowała odcinek serialu „M jak miłość”, w którym umarł Lucjan Mostowiak. Emisję tę śledziło 6,35 mln osób. Jest to rekordowa widownia tego serialu w tym sezonie.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 28 sierpnia do 14 listopada 2017 roku wyniosła 5,58 mln osób. Przełożyło się to na 36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Telewizję Polską. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.40.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 6,73 mln widzów w 4+.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany był ostatni odcinek (emisja w zeszły wtorek), w którym umarł jeden z głównych bohaterów - Lucjan Mostowiak (grany przez Witolda Pyrkosza, który zmarł w kwietniu br.). Przed telewizorami zgromadził on 6,35 mln oglądających (jego RCH wyniósł 7,56 mln osób).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rosnie-ogladalnosc-barw-szczescia-tvp2-nokautuje-konkurencje-szczegolowe-dane ##

grafika

Analizując uśrednione dane widowni minutowych TVP2 w paśmie nadawania ostatniego odcinka „M jak miłość”, czyli od godz. 20.51 do 21.38, wynika, że w pierwszej minucie emisji produkcję oglądało 4,95 mln osób. W kolejnych minutach widownia serialu dynamicznie wzrasta przekraczając 6 mln osób w okolicach 21.03. Szczyt oglądalności odcinka „M jak miłość”, w którym umarł serialowy Lucjan Mostowiak, przypadł niemal na ostatnie minuty emisji serialu (21.26-21.34) - wówczas widownia przekraczała 6,8 mln osób.

grafika

„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/familiada-zyskala-110-tys-widzow-tvp2-nokautuje-konkurencje ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny