60 dolarów za konwerter cyfrowej telewizji

Firma LG Electronics poinformowała, że produkowane przez nią konwertery sygnału analogowego na cyfrowy będą kosztować około 60 dolarów.

Reuters - km
Reuters - km
Udostępnij artykuł:

Takiego urządzenia, które pozwoli analogowym odbiornikom na transmisję sygnału cyfrowego, będą potrzebować miliony Amerykanów. Przejście na sygnał cyfrowy planowane jest w USA na 17 lutego 2009 roku.

Aby ułatwić cały proces, amerykański rząd zdecydował ostatnio, że każda rodzina będzie mogła w okresie od 1 stycznia 2008 roku do 31 marca 2009 roku starać się o dwa kupony wartości 40 dolarów każdy, z przeznaczeniem na zakup konwerterów. Kongres wydzielił na ten cel 1,5 miliarda dolarów.

Konwertery LG mają pojawić się na rynku na początku przyszłego roku. Oprócz koreańskiego producenta tego typu urządzenia mają także zaoferować firmy RCA i Samsung.

Odbiorcy, którzy nie zaopatrzą się w konwerter, nie zakupią odpowiedniego telewizora, albo nie skorzystają z oferty operatorów kablowych i satelitarnych, stracą możliwość oglądania telewizji we własnych domach.

Reuters - km
Autor artykułu:
Reuters - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami