7 dni Mistral w sieci

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

11 marca 2003 firma Peugeot Polska rozpoczęła internetową prezentację modeli z serii limitowanej Mistral. Kampania, do której kreacja przygotowana została przez agencję OS3 multimedia ma na celu zainteresowanie potencjalnych nabywców letnią serią limitowaną Peugeot. Seria Mistral obejmuje trzy modele Peugeot: 206, 307 oraz 406 w specjalnej cenie, wyposażone standardowo miedzy innymi w klimatyzację. Skierowane są one do użytkowników, którzy nie tylko cenią sobie komfortowe letnie podróże, ale także lubią auta z klasą i wyrazistą osobowością.

Kampania obejmuje między innymi mini site w pełni poświęcony limitowanym modelom.

Poza serwisem internetowym przygotowana została również kampania reklamowa w największych portalach informacyjnych i w najpopularniejszych vortalach motoryzacyjnych.

Podstawowym celem wszystkich działań Peugeot związanych z serią Mistral jest podkreślenie i wyraźne wyróżnienie tej serii ze względu na jej niepowtarzalność i wyjątkową ofertę cenową. Kampania internetowa odbywa się w dwóch etapach i kończy 21 marca. Planowaniem i zakupem powierzchni reklamowych zajęła się firma Media Contacts.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day