Kampania Somfy pokazuje, jak inteligentny dom wspiera w codziennych obowiązkach

Producent rozwiązań smart home Somfy ruszył z kampanią reklamową, realizowaną pod hasłem ”A Ty za co lubisz Somfy?”, w której prezentuje jak inteligentny dom wspiera w codziennych obowiązkach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Najnowsza, jesienna kampania Somfy prezentuje rozwiązania smart home, dzięki którym życie staje się bardziej komfortowe. Za pomocą jednego przycisku lub komend głosowych możemy sterować urządzeniami domowymi, zapewniając tym samym bezpieczeństwo i wygodę wszystkim domownikom.

Sercem inteligentnego domu Somfy jest centrala TaHoma, dzięki której za pomocą jednego przycisku można zabezpieczyć dom, wyłączyć oświetlenie, zasunąć rolety, a nawet obniżyć temperaturę podczas nieobecności domowników.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/somfy-smart-home-opinie-reklama-cosy-home-days ##

Supermama i Supertata w reklamach Somfy

Jesienna kampania to dwa spoty i dwie historie. Supermama i Supertata to postacie, które zmagają się z codziennymi obowiązkami - pośpiechem, natłokiem zadań, troską o najbliższych i jednocześnie pragnieniem chwili dla siebie.

Kampania reklamowa potrwa do 10 października 2021, a działania online do końca października. Dwa spoty 15-sekundowe i billboardy sponsorskie 8-sekundowe będą emitowane we wszystkich głównych oraz tematycznych kanałach telewizyjnych. Kampania wsparta będzie również działaniami reklamowymi w internecie i PR.

Za koncept kreatywny i realizację spotów reklamowych odpowiada McCann. Planowanie mediów online i offline powierzono domowi mediowemu Wavemaker, a przygotowanie kreacji digitalowych - Agencji Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę