AccorHotels rozstrzygnął konkurs na interaktywną łazienkę

Grupa AccorHotels rozstrzygnęła konkurs Guest Experience Challenge na digitalową łazienkę hotelową i wybrała najciekawsze rozwiązanie dla swoich gości. Zwycięski projekt to "SmarTap", czyli inteligentny system zarządzania prysznicem. Zostanie on zaimplementowany w hotelach w Europie Środkowo-Wschodniej, a jego twórcy mają szansę powalczyć o międzynarodowy kontrakt.

km
km
Udostępnij artykuł:
AccorHotels rozstrzygnął konkurs na interaktywną łazienkę

W grudniu 2017 r. grupa AccorHotels zorganizowała pilotażowy konkurs Guest Experience Challenge skierowany do polskich i zagranicznych startupów oraz młodych firm. Jego celem było stworzenie technologicznego rozwiązania, które ożywi hotelową łazienkę. Gospodarzem wydarzenia została marka Novotel.

Pierwsze miejsce w konkursie zajął izraelski startup, który zaprezentował "SmarTap" – interaktywny system zarządzania prysznicem. Jest to rozwiązanie, które może nauczyć się nawyków gości hotelowych, dostosować temperaturę wody czy oświetlenie, a także pomóc zaoszczędzić wodę, prąd, ochronić rury przed uszkodzeniem, a także pokazać miejsce wycieku.

Projekt zostanie wdrożony w wybranych hotelach w Europie Środkowo-Wschodniej. Zwycięzcy zadecydują, czy zamienią nagrodę pieniężną w wysokości 2000 euro na możliwość przedstawienia swojego pomysłu przed Central Innovation Unit w Paryżu i powalczą o globalny kontrakt.

Drugie miejsce w konkursie i 1500 euro należy do elektronicznych, myjących toalet od polskiej firmy Happy House. Z kolei trzecie miejsce i nagrodę 1000 euro otrzymały interaktywne lustra Abyss Glass, które mogą zapewnić dodatkową rozrywkę w łazienkach oraz ułatwić komunikację z klientami i administracją w hotelach.

W ramach Guest Experience Challenge, zadanie konkursowe polegało na stworzeniu technologicznego rozwiązania, które zwiększy u gości poczucie komfortu, zadowolenia z pobytu i bliskości z marką, m.in. poprzez design, światła, rozkład temperatury, czy zapach. Zgłoszone pomysły musiały być gotowe do realizacji lub mieć formę zaawansowanych prototypów, aby rzeczywiście mogły zostać wdrożone. Do konkursu zgłoszono 16 projektów z Polski, Izraela i Wielkiej Brytanii. W warsztatach, w trakcie których uczestnicy dostosowywali swoje projekty do wytycznych AccoHotels, udział wzięło 40 osób. Projekty były oceniane według kryteriów takich jak nowoczesność i atrakcyjność koncepcji, jej jakość i funkcjonalność, łatwość wdrożenia, estetyka i design, potencjał społeczny, czy zgodność z tematem.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu