Activia, Nike i Budweiser z najczęściej udostępnianymi reklamami 2014 r. (TOP 20)

Wśród reklam najczęściej udostępnianych w br. przez internautów w serwisach społecznościowych przeważają spoty związane z piłkarskimi mistrzostwami świata, a pierwsze miejsce zajął teledysk Shakiry promujący Activię.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Activia, Nike i Budweiser z najczęściej udostępnianymi reklamami 2014 r. (TOP 20)

Lista publikowana corocznie przez firmę Unruly Media obejmuje 20 spotów reklamowych, które były najczęściej udostępniane przez użytkowników na Facebooku, Twitterze i blogach. W czołówce zestawienia za 2014 r. znalazły się produkcje związane z piłkarskimi mistrzostwami świata w Brazylii - na pierwszym miejscu znalazła się reklama Shakiry promujący Activię (na zasadzie lokowania produktu w formie charakterystycznych „uśmiechniętych” brzuchów), a na trzecim mundialowy spot Nike. W czołowej dziesiątce jest jeszcze inna reklama Nike oraz spot Castrola. Drugą pozycję zajmuje zrealizowany w formie żartu klip wytwórni Twentieth Century Fox.

Unruly Media zwraca uwagę na fakt, że spot Activii z Shakirą jest najczęściej udostępnianą reklamą w 5-letniej historii rankingu. Wynikiem ponad 5,819 mln udostępnień zdetronizował reklamę „The Force” Volkswagena przygotowaną na Super Bowl w 2011 r., która zanotowała 5,278 mln udostępnień.

- W sytuacji, gdy w ciągu jednej minuty na YouTube umieszczanych jest ponad 300 godzin nowych treści i przy miliardzie odsłon plików wideo każdego dnia na Facebooku odbiorcom bardzo już spowszedniały materiały filmowe - komentuje Oliver Smith, dyrektor rynku EMEA w Unruly. - Dlatego gdy konkretna marka jest w stanie przygotować spot, który potrafi zdobyć liczbę udostępnień idącą w miliony, to musimy mieć do czynienia z wyjątkowym dziełem reklamowym - podkreśla.

Ranking Unruly powstał na podstawie udostępnień dokonanych przez użytkowników od 1 stycznia do 19 listopada br.

Poniżej i na kolejnych podstronach prezentujemy 20 najczęściej udostępnianych reklam w 2014 r.

20. KLM: "Lost And Found Service"670,4 tys. udostępnień

 

19. P&G: "Pick Them Back Up"688,4 tys. udostępnień

18. BBC: "God Only Knows"725,9 tys. udostępnień

 

17. John Lewis: "Monty the Penguin"770,2 tys. udostępnień

 

16. CoorDown: "Dear Future Mom"804,1 tys. udostępnień

 

15. Volkswagen: "Eyes on the Road"805,8 tys. udostępnień

 

14. FCKH8: "Potty-Mouthed Princesses Drop F-Bombs for Feminism"813,4 tys. udostępnień

 

13. Disney (Frozen): "Let It Go Singalong"896,3 tys. udostępnień

 

12. Save the Children: "Most Shocking Second a Day Video"973,2 tys. udostępnień

 

11. Castrol: "Footkhana: Neymar Jr. v Ken Block"1,05 mln udostępnień

 

10. DTAC: "The Power of Love"1,1 mln udostępnień

 

9. Thai Life Insurance: "Unsung Hero"1,29 mln udostępnień

 

8. Nike: "Winner Stays"1,43 mln udostępnień

 

7. Always: "Like a Girl"1,48 mln udostępnień

 

6. Wren: "First Kiss"1,55 mln udostępnień

 

5. American Greetings: "World's Toughest Job"1,89 mln udostępnień

 

4. Budweiser: "Puppy Love"1,98 mln udostępnień

 

3. Nike: "The Last Game"2.15 mln udostępnień

 

2. Twentieth Century Fox (Devil's Due): "Devil Baby Attack"2.15 mln udostępnień

 

1. Activia: "Shakira - La La La (Brazil 2014) ft. Carlinhos Brown"5,82 mln udostępnień

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady