Adam Caban i Mikołaj Stefański creative directorami w VMLY&R Poland

Adam Caban i Mikołaj Stefański awansowali na stanowisko creative director, a Igor Seider i Piotr Wróblewski - na stanowisko creative lead w agencji VMLY&R Poland.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Adam Caban i Mikołaj Stefański creative directorami w VMLY&R Poland
Od lewej: Mikołaj Stefański i Adam Caban

Adam Caban i Mikołaj Stefański pracują razem w VMLY&R Poland od 2019 roku. Na stanowisku creative director będą kontynuować samodzielnie zarządzanie grupą złożoną z teamów kreatywnych oraz designerów.  Ich zespół jest odpowiedzialny między innymi za całościową obsługę adidas i komunikację wszystkich kategorii marki w Polsce.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/vmly-r-poland-urszula-zielinska-emilia-glowinska-aleksandra-maleszyk ##

Adam Caban i Mikołaj Stefański to dyrektorzy kreatywni z dużym doświadczeniem w komunikacji marek sportowych. Adam Caban jest w VMLY&R Poland od października 2018 roku, wcześniej związany z 180heartbeats + JUNG v MATT obsługując Nike i realizując projekty dla HBO czy Canal+.

Mikołaj Stefański dołączył do VMLY&R w maju 2019 roku. Doświadczenie zdobywał w Grey, FCB Warsaw, Change i DDB&tribal.

Jako team kreatywny zrealizowali m.in. nagradzaną kampanię „Gdzie są nasze Patronki?" dla BNP Paribas.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/cannes-lions-2023-nagroda-lwy-vmly-r-poland-durex ##

Igor Seider i Piotr Wróblewski z awansem

Igor Seider (copywriter) i Piotr Wróblewski (art), seniorski team kreatywny, działający wspólnie od dekady, obejmuje creative lead w grupie Natalii Borawskiej.

Obaj wrócili do VMLY&R Poland w 2022 roku i tworzyli kampanie dla marek Ballantine’s oraz BNP Paribas. W 2023 roku dołączyli do zespołu pracującego dla IKEA. W nowej roli będą aktywnie wspierać creative director Natalię Borawską przy realizacji kluczowych kampanii, w działaniach ongoing oraz czuwaniu nad spójnością wizualną marki IKEA.

Wspólnie tworzyli kampanie dla takich marek jak: LOTTO, Lech, Danio, Ballantine’s, BNP Paribas, Skoda Red Bull, H&M.

grafika

Od lewej: Piotr Wróblewski i Igor Seider, fot. Irena Kostrzębska

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny