Z Polityki Insight odchodzi dyrektor ds. badań

Po 11 latach pracy z Polityką Insight pracy żegna się Adam Czerniak, dyrektor ds. badań i główny ekonomista. Jest związany ze Szkołą Główną Handlową.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Z Polityki Insight odchodzi dyrektor ds. badań

Adam Czerniak z Polityką Insight pożegnał się z końcem października. - Wyskakuję z tego rozpędzonego pociągu, zostawiając w nim sporą część swojego serca - stwierdził na Linkedin.

Z Polityką Insight był związany od startu tej oferty w 2013 roku. - Mógłbym opowiedzieć, jak zaczynaliśmy w małym zespole ambitnych ludzi pełnych nadziei na sukces, ale bez żadnej obietnicy, że ciężka praca popłaci. O tym, jak w gronie zżytych ze sobą osób, bardziej ceniących przyjaźń i wartości etyczne niż tabelki w excelu, udało się z małego startupu stworzyć świetnie prosperującą firmę, a równocześnie wartościową markę kojarzącą się z rzetelnością, profesjonalizmem i niezawodnością - opisał.

Podziękował też swoim obecnym i byłym współpracownikom. - Mógłbym też nieskromnie napisać o sukcesach – nagrodach, pochwałach, przychodach, raportach, subskrybentach, klientach, którzy obdarzyli nas przez te lata zaufaniem i wyrozumiałością. Tym chwaliłem się jednak już wystarczająco często, bo - jak to mawiamy w dziale PI Research - każdy projekt kończył się „spektakularnym sukcesem” - zaznaczył.

Przed pracą w Polityce Insight Adam Czerniak był ekonomistą m.in. w Invest Banku i Kredyt Banku. Od ponad 15 lat jest związany ze Szkołą Główną Handlową. Ma tytułu naukowy dr hab., pracuje w Zakładzie Ekonomii Instytucjonalnej i Politycznej, prowadzi wykłady z makroekonomii, historii myśli ekonomicznej i socjologii ekonomicznej.

Czerniak ma w dorobku publikacje naukowe m.in. z zakresu socjologii ekonomicznej, ekonomii instytucjonalnej i rynku nieruchomości. Współpracował też z Bankiem Światowym oraz Fundacją FOR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu