Adam&Eve/DDB zajmie się globalnie reklamami PlayStation

Agencja reklamowa Adam&Eve/DDB wygrała przetarg Sony Interactive Entertainment na globalną obsługę reklamową marki PlayStation.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg na globalną obsługę reklamową marki trwał od listopada ub.r. Dotychczas pracowała dla niej w tym zakresie – przez 6 ostatnich lat – agencja BBH New York.

Z nieoficjalnych informacji wynika, że decyzją jej władz nie uczestniczyła w tym przetargu.

Zagraniczne branżowe media podają, że koncern Sony zmienił niedawno swoją strategię marketingową tak, by działania reklamowe prowadzone na poszczególnych rynkach były ze sobą bardziej spójne niż dotychczas. I to właśnie ten czynnik spowodował ogłoszenie przetargu na globalną obsługę reklamową.

Firma wybrała w nim do współpracy należącą do grupy Omnicom agencję Adam&Eve/ DDB. Obsługę PlayStation nadzorować będzie biuro tej agencji w Londynie oraz w Nowym Jorku.

W ostatnich dniach poinformowano, że w Polsce za obsługę reklamową marki PlayStation w internecie zajmować się będzie agencja Gong, która należy do Group One.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?