Adkontekst z reklamami graficzno-tekstowymi

Internetowa sieć reklamowa Adkontekst wprowadza format złożony z grafiki i tekstu. Launch oferty o nazwie Adkontekst Image wspiera promocja cenowa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Adkontekst Image – nowy format reklamowy w sieci Adkontekst – składa się z tekstu oraz obrazka o rozmiarze 72x60 pikseli. Grafika ma silniej zwracać uwagę użytkowników na przekaz, zachęcając do zapoznania się z nim. Reklamy w nowym formacie będą emitowane na stronach serwisów partnerskich Adkontekst w polach reklamowych 750x100, 300x250 i 160x600. Nie będą natomiast wyświetlane w formach intekstowych, w których występują już podobne reklamy typu exclusive.

grafika

Adkontekst Image jest już dostępny z poziomu panelu klienta sieci Adkontekst. Reklamodawcy mogą samodzielnie dodać nową formę, wybierając grafikę z własnych zasobów lub bazy obrazków udostępnianej na stronie. Cena CPC za Adkontekst jest taka sama jak za boksy tekstowe. Nowy format promuje również oferta, w której przy jego wykupywaniu oprócz cennikowych rabatów otrzymuje się dodatkowy 15-procentowy bonus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?