Adobe Connect 9 od Adobe

Firma Adobe zapowiedziała wprowadzenie na rynek pakietu Adobe Connect 9 - najnowszej wersji przeznaczonego dla przedsiębiorstw i agencji rządowych oprogramowania do zarządzania konferencjami internetowymi. Rozwiązanie umożliwia prowadzenie seminariów internetowych oraz pracę zespołową i naukę z wykorzystaniem urządzeń mobilnych.

km
km
Udostępnij artykuł:

Moduł Adobe Connect 9 for Webinars umożliwia specjalistom od marketingu tworzenie markowych stron rejestracyjnych oraz optymalizowanie promocji imprez.

Pakiet Adobe Connect 9, który wykorzystuje rozwiązanie do zarządzania treściami internetowymi Adobe CQ i narzędzia do analizy online Adobe SiteCatalyst, umożliwia tworzenie dostosowywanych mikrostron i wiadomości e-mail na temat różnych wydarzeń, organizowanie interaktywnych spotkań z udziałem maks. 1500 uczestników oraz pomiary efektywności kampanii i prelegentów.

W połączeniu z nową wersją Adobe Connect Mobile 2.0 umożliwia także przedsiębiorstwom rozwinięcie strategii dotyczącej mobilności przez wprowadzenie pracy zespołowej opartej na komunikacji za pomocą urządzeń mobilnych (tabletów i smartfonów z systemami Apple iOS i Android oraz tabletów BlackBerry PlayBook).

Dodatkowo moduł Adobe Connect 9 for eLearning daje możliwości edukacji online. Nauczyciele mogą prowadzić zajęcia w wirtualnych klasach bezpośrednio ze swoich urządzeń, a uczniowie mogą w nich uczestniczyć przez tablety lub smartfony. Najnowsza wersja obsługuje format HTML5, czyli m.in. treści tworzone za pomocą oprogramowania Adobe Creative Suite, a także stosowane w nauczaniu przez internet standardy  SCORM 1.2 i 2004.

Nowe funkcje w Adobe Connect 9: - dostosowywane tzw. landing pages i katalogi dotyczące imprez: szablony umożliwiają przygotowywanie landing pages, informacji o prelegentach, stron rejestracji i stron logowania. Szablony można dostosowywać za pomocą zestawu elementów takich jak obrazy, tabele, wykresy i wykresy kołowe; - oparte na szablonach wiadomości e-mail i reguły wysyłania: nowe funkcje typu „przeciągnij i upuść” pozwalają opracowywać typowe i niestandardowe szablony wiadomości e-mail. Reguły wysyłania mogą dotyczyć określonych grup rejestrujących się osób i określonego czasu; - konsola do monitorowania uczestnictwa: monitoruje uczestnictwo w zdarzeniu w czasie rzeczywistym. Miernik z kodowaniem kolorami pozwala śledzić efektywność wysyłanych wiadomości. Informacje o kluczowym znaczeniu mogą być obserwowane w celu wprowadzenia ulepszeń w przyszłości; - analiza online: organizatorzy spotkania mogą analizować zaangażowanie uczestników i badać, które elementy kampanii są najefektywniejsze. Dynamiczne funkcje analizy umożliwiają wgląd w czasie rzeczywistym w efektywność poszczególnych promocji i całych programów marketingowych; - mobilna pomoc techniczna dotycząca spotkań i szkoleń: gospodarze spotkań mogą prowadzić prezentacje za pomocą urządzeń mobilnych, korzystać z tablicy i narzędzi do tworzenia komentarzy oraz udostępniać dokumenty z tabletów, a także z chmury. Instruktorzy mogą zarządzać wirtualnymi salami lekcyjnymi z urządzeń z tym samym prezenterem i opcjami udostępniania oraz salami do zajęć w grupach.

Pakiet Adobe Connect 9 ma być dostępny na całym świecie jako rozwiązanie instalowane u klienta, a w III kwartale br. rozpocznie się jego udostępnianie w hostingu. Rozwiązanie Adobe Connect Mobile 2.0 do urządzeń z systemami Apple iOS i Android oraz tabletów BlackBerry PlayBook także ma być dostępne w III kwartale br.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa kampania wizerunkowa Interii

Nowa kampania wizerunkowa Interii

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Eska Rock z nową odsłoną programu "Garaż"

Eska Rock z nową odsłoną programu "Garaż"

Radio Kampus z nową kampanią wizerunkową "Rytmy nie algorytmy"

Radio Kampus z nową kampanią wizerunkową "Rytmy nie algorytmy"

Redakcja "Interwencji" Polsatu walczy o zmianę przepisów w Kodeksie Karnym

Redakcja "Interwencji" Polsatu walczy o zmianę przepisów w Kodeksie Karnym