Afekt i Grupa One-2-One razem

Agencja Afekt i Grupa One-2-One rozpoczęły współpracę strategiczną. Jej pierwszym efektem jest promocja „Zielone światło dla domówki” przygotowana dla piwa Lech Premium.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Agencja marketing services Afekt i dostarczająca rozwiązania interaktywne Grupa One-2-One zamierzają stworzyć wspólnie kompletną ofertę komunikacji marketingowej. – Nasi klienci oczekują innowacyjnych i skutecznych działań, a dzięki współpracy strategicznej możemy wyjść poza standardy i zaoferować nowatorskie rozwiązania – przekonuje Arkadiusz Ograbek, prezes Afektu. – Nasza wspólna wiedza, doświadczenie i narzędzia, którymi dysponujemy, dają nam możliwość stworzenia oferty skupiającej w sobie wiele produktów i kanałów komunikacji konsumenckiej – dodaje Tomasz Gługiewicz, prezes Grupy One-2-One.

Pierwszym projektem, który firmy przygotowały razem, jest promocja piwa Lech Premium, prowadzona pod hasłem „Zielone światło dla domówki” i wsparta kampanią reklamową (więcej na ten temat). Agencja Afekt opracowała koncept promocyjny i kreatywny oraz odpowiada za organizację akcji i dystrybucję nagród. Natomiast Grupa One-2-One przygotowała komunikację SMS-ową, interfejs do przyjmowania i weryfikacji kodów oraz panel do zarządzania projektem.

O swojej współpracy firmy poinformowały klientów i inne podmioty z branży poprzez oryginalny mailing – w postaci tradycyjnych poznańskich rogali świętomarcińskich. Towarzyszyła temu komunikacja na Facebooku, wideo-event i konkurs SMS-owy na stronie internetowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2

Coca-Cola pokaże trofeum piłkarskiego mundialu

Coca-Cola pokaże trofeum piłkarskiego mundialu