Agencja Allegro dla bezpieczeństwa

Agencja Allegro wygrała przetarg na obsługę public relations VIIIedycji międzynarodowego programu edukacyjnego Bezpieczeństwo dlaWszystkich, którego pomysłodawcą i organizatorem jest firmaRenault.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Agencja Allegro będzie odpowiedzialna za przygotowanie irealizację strategii działań public ralations obejmujących: relacjez mediami, współpracę z instytucjami oraz wsparcie komunikacyjne ikoordynację wydarzeń specjalnych towarzyszących programowi.

"Bezpieczeństwo dla wszystkich" to międzynarodowy programedukacyjny dla szkół podstawowych przeznaczony do prowadzenia zajęćz bezpieczeństwa ruchu drogowego, opracowany przez koncern Renault.Swoim zasięgiem obejmuje 21 krajów, a udział w nim wzięło do tejpory 9 milionów dzieci.

W Polsce VIII edycja programu angażuje już prawie 600 000dzieci. Celem wszystkich prowadzonych w trakcie realizacji programudziałań jest zaangażowanie dzieci w konkretne aktywności związane zpoprawnym zachowaniem na drodze, umiejętną analizę zagrożeń oraz doprzedstawiania własnych pomysłów jak polepszyć sytuację na polskichdrogach.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska