Agencja JU: powiększa portfolio o markę SFD

SFD, producent suplementów dla sportowców, wybrał agencję JU (Digitree Group) do współpracy przy stworzeniu nowej strony korporacyjnej marki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Agencja JU: powiększa portfolio o markę SFD

SFD planuje odświeżenie wizerunku korporacyjnego marki w obszarze komunikacji z inwestorami, klientami, dostawcami, a także z potencjalnymi pracownikami. Za przygotowanie koncepcji, a przede wszystkim wdrożenie nowego serwisu korporacyjnego będzie odpowiadać agencja JU, należąca do Digitree Group.

Zespół JU będzie odpowiedzialny za stworzenie makiety UX, designu serwisu, contentu, a także za wdrożenie.

Za przygotowanie zwycięskiej koncepcji odpowiedzialny był zespół agencji w składzie: Katarzyna Bałazy, creative copywriter, Kamil Markiewka, digital art director, Marcin Kisiel, senior account manager.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej