Agencja Przestrzeń wygrała przetarg reklamowy STS

Bukmacher STS rozstrzygnął przetarg na nową platformę kreatywną. Postępowanie wygrała agencja Przestrzeń, która odpowiada za najnowszą kampanię marketera "Dobrze wiesz. Możesz obstawiać".

jd
jd
Udostępnij artykuł:

STS prowadził przetarg reklamowy od lipca tego roku. Wcześniej bukmacher nie współpracował na stałe z żadną agencją reklamową.

Wybrana agencja Przestrzeń zajmie się strategiczno-kreatywną obsługą STS. Pierwszą aktywnością dla nowego klienta jest kampania ATL i digital "Dobrze wiesz. Możesz obstawiać", która wystartował w ubiegłym tygodniu.

Strony nie podają, na jaki okres podpisano umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]