WPP konsoliduje zespoły Sudler, tworząc nową agencję VMLY & Rx

Holding reklamowy WPP skonsolidował swoje zespoły medyczne w globalną agencję opieki zdrowotnej, która obsługuje klientów farmaceutycznych wystawiających specjalistyczne recepty. VMLY & Rx połączy specjalistyczne zespoły Sudler z VMLY & R i będzie kierowana przez Claire Gillis, międzynarodową dyrektor generalną WPP Health Practice.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
WPP konsoliduje zespoły Sudler, tworząc nową agencję VMLY & Rx
Shutterstock.com

VMLY & Rx będzie obsługiwać firmy farmaceutyczne poza Stanami Zjednoczonymi, które specjalizują się w produkcji i sprzedaży leków na receptę. Nowa agencja zastępuje markę Sudler, która zostanie wycofana na arenie międzynarodowej.

Nowa agencja rozpoczyna działalność ze skutkiem natychmiastowym, oferując pełną gamę usług, w tym wsparcie przedkliniczne i kliniczne, strategiczny branding i komercjalizację.

- Mamy teraz specjalistyczną ofertę, która łączy nasze doświadczenie Rx (termin używany do opisania specjalistycznych leków na receptę) z technologią VMLY & R i kreatywną siłą ognia na poziomie globalnym - mówi Claire Gills.

Jon Cook, globalny dyrektor generalny VMLY & R, dodał: - Nasza zdolność do tworzenia innowacyjnych doświadczeń marki, w połączeniu z doświadczeniem zdrowotnym Sudler i WPP Health Practice, stworzy globalny zespół ze specjalistycznymi możliwościami zbudowanymi tak, aby prosperować w nowej erze opieki zdrowotnej.

Zjednoczenie zespołów zdrowotnych WPP oznacza ostatnią fazę konsolidacji holdingu i następuje zaledwie dwa lata po fuzji z VMLYR.

Koncern marketingowy WPP w zeszłym półroczu zanotował spadek przychodów o 12,3 proc. do 5,58 mld funtów brytyjskich i 2,6 mld funtów straty netto, głównie wskutek utraty wartości przez wiele spółek zależnych. W niektórych krajach europejskich jego wpływy zmalały mocniej niż w USA. Firma wprowadziła oszczędności, chce wypłacić dywidendę, tłumaczy to m.in. wpływami ze sprzedaży Kantara.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style